شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
مراسم تکریم و معارفه سرپرست و عضو هیات مدیره جدید شرکت آواپزشک دکتر محمد قاسمی همدان با حضور مدیران و رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعدازظهر روز گذشته مورخ ۱ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
سرپرست جدید شرکت آوا پزشک معرفی شد
به گزارش درمانا، در ابتدای جلسه مهندس سید حسین صفوی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ضمن قدردانی از زحمات نورمحمدی، یادآور شد: در آذر سال ۹۹ بود که با توجه به وضعیت خاص شرکت آوا پزشک لازم بود اقدامات فوری برای اصلاحات مجموعه صورت می‌گرفت و در نهایت با برنامه ریزی‌های انجام شده این شرکت به پایداری رسید.

وی افزود: حمایت از تولید و توسعه تولیدات در این مجموعه مدیون بنیانگذار هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران زنده یاد دکتر عباس شیبانی است که در این راستا اقدامات لازم برای ایجاد و خرید آواپزشک را انجام داد اما در برهه‌ای از این اهداف و انسجامی که برای تولید محصولات باکیفیت اولیه لازم بود فاصله گرفت.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: از اولین روزی که با این مجموعه شروع به همکاری کردیم تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و همکاران ما در آواپزشک تمام قد ایستادند تا با فعالیت شبانه روزی و همدلی اصلاحات ساختاری مدنظر انجام پذیرد و خداراشاکریم که توانستیم در بحث تولید و ارتقاء محصولات اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: با توانمندی‌هایی که از نظر شخصیتی، تجربه، علم و دانش در دکتر قاسمی وجود دارد، انشاالله مسیر پرافتخار آواپزشک با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم در ارزیابی‌های بعدی شاهد رشد و ترقی روز افزون این شرکت تولیدی باشیم.

 
منبع : هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده