شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی شهرکرد گفت: در دولت سیزدهم تعداد دستگاه‌های MRI استان از یک عدد به ۶ عدد افزایش پیدا کرده است.
۵ دستگاه MRIدر دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
به گزارش درمانا، علی مختاری امروز در بازدید سفیر ژاپن و نماینده سازمان بهداشت جهانی از بیمارستان هاجر شهرکرد، اظهار داشت: از طریق سازمان بهداشت جهانی و از سوی کشور ژاپن، یک دستگاه MRI  به بیمارستان هاجر شهرکرد سال گذشته اختصاص یافت.

وی با اشاره به بهره‌برداری از این دستگاه در بیمارستان هاجر شهرکرد در بخش الحاقی این بیمارستان، ادامه داد: بیماران سرپایی می‌توانند از این به بعد از این دستگاه در این بیمارستان استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی شهرکرد با اشاره به اینکه قدرت دستگاه نصب شده 1.5 تسلا و از برند زیمنس است، مطرح کرد: با بهره‌برداری از بخش الحاقی بیمارستان هاجر(ع) شهرکرد، بیماران بستری هم می‌توانند از MRI استفاده کنند.

مختاری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تعداد دستگاه‌های MRI استان از یک عدد به 6 عدد افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها علاوه بر افزایش رضایت مردم، مدت نوبت‌دهی از 3 ماه به 20 روز کاهش یافته است.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده