دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ , 16 Sep 2024
بخش قلب و واحد سی تی اسکن بیمارستان ۸۵ تختخوابی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) جغتای با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.
تجهیز و راه اندازی بخش قلب و سی تی اسکن بیمارستان جغتای
به گزارش درمانا، یکی از خیران سلامت جغتای امروز در مراسم بهره برداری از این طرحهای ملی گفت:بهترین و بروز ترین دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس که حتی در بیمارستانهای سبزوار نیز وجود ندارد به همت خیران این شهرستان خریداری شد تا در خدمت بیماران برای معالجه دقیق تر استفاده بشود.   
دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت سلامت افراد جامعه و تامین امکانات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کم برخوردار استان خیران و شهروندان جغتایی در مدت کوتاهی بیش از ۵۰ درصد هزینه خرید این دستگاه پیشرفته را پرداخت کردند.

دکتر غلامرضا شرفی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جغتای نیز در این مراسم گفت: به تازگی بخش قلب و واحد سی تی اسکن بیمارستان ۸۵ تختخوابی بیمارستان حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف شهرستان جغتای استان خراسان رضوی با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت خیران و نیکوکاران این شهرستان تجهیز و راه اندازی شد.

در پایان این مراسم معنوی که جمعی از مسوولان اجرایی و اقشار مردم نیز حضور داشتند از خیران سلامت شهرستان جغتای استان خراسان رضوی با اهداء لوح و تندیس تجلیل شد.
منبع : خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده