پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
پس از چند روز وقفه در ارائه خدمات تصویربرداری سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان تجهیزات پزشکی و پیگیری‌های مسئولان، نقص فنی دستگاه رفع شد.
رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان
به گزارش درمانا، معاون پشتیبانی بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان امروز ۲۰ شهریورماه در این باره گفت: این دستگاه از تاریخ ۹ شهریور ماه به دلیل بروز مشکل فنی، تصاویر واضحی تولید نمی‌کرد و با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص بیماری‌ها و ارائه خدمات به بیماران، مسئولان بیمارستان بلافاصله پس از شناسایی مشکل، با شرکت مربوطه در تهران تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر دستگاه را مطرح کردند.

دکتر فاطمه کردستانی افزود: با وجود تعطیلات رسمی ایام رحلت پیامبر اکرم و امام رضا (علیهم السلام) که در روند اعزام تکنسین‌ها تأخیر ایجاد کرد، با پیگیری‌های مستمر، سرانجام کارشناسان ۱۴ شهریور در بیمارستان حاضر شده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمودند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ارائه خدمات بی‌وقفه به بیماران، اظهار کرد: در طول مدت خرابی دستگاه سی تی اسکن، با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های دیگر مراکز درمانی، خدمات تصویربرداری با تزریق دارو به بیماران و به ویژه بیماران اورژانسی بدون وقفه ادامه یافت. به طوری که بیماران سرپایی و بستری با آمبولانس‌های بیمارستان‌ به انار و کرمان اعزام شدند و همچنین برای بیماران اورژانسی نیز از همین دستگاه سی تی اسکن موجود استفاده شد.

معاون پشتیبانی بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان بیان کرد: با رفع کامل نقص فنی دستگاه سی تی اسکن، این دستگاه مجدداً آماده ارائه خدمات به بیماران است.
منبع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده