يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ , 8 Sep 2024
چیذری:

آمادگی شرکت‌های تجهیزات پزشکی برای کمک به غزه و رفح

امیدوارم خداوند این خونخوارهای تاریخ را به شنیع‌ترین مجازات دچار کند
آمادگی شرکت‌های تجهیزات پزشکی برای کمک به غزه و رفح
به گزارش درمانا، واکنش علیرضا چیذری رئیس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی به فاجعه انسانی رفح:

- تمامی همکاران من ابراز آزردگی خود را از این فاجعه انسانی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

- در یکی از جلسات دیروز چند شرکت وسایل مصرفی تجهیزات پزشکی گفت‌وگویی در خصوص ارسال سیستم‌های اورژانس داشتند و این شرکت‌ها آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و حس انسان‌دوستی خود را نشان داده‌اند.
 
- انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی هنوز هیچ فراخوانی را اعلام نکرده است بلکه فراخوان ما در مورد غزه بود که کمک‌های خوبی توسط همکاران ما انجام شد و منتظریم که این امکان توسط وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت اعلام شود تا تجهیزات همکاران ما ارسال شود. فعلا همکاران کثیرالتعداد مرآت، اتحادیه و انجمن تامین در صف مقدم هستند.

- در حال حاضر یکی از شرکت‌های عضو انجمن ما پیشنهاد ارسال چند ده عدد ونتیلاتور را به صورت اورژانسی به رفح اعلام کرده است اما متاسفانه در رفح برق هم دچار مشکل است. از این رو ما منتظر اعلام نظر و دستور وزارت خارجه و وزارت بهداشت هستیم تا آنچه از عهده ما بر می‌آید را بدون مضایقه انجام دهیم.

- درک والای این صنف خدوم همیشه ستودنی است. همکاران ما در سیل گرگان، سیستان و بلوچستان، زلزله‌ها و کلیه بلایای طبیعی در کنار مردم بوده‌اند و در هر شرایطی که نیاز به تجهیزات پزشکی و دارو بوده و حتی ساخت واحد‌‌های مسکونی دریغ نکرده‌اند؛ اگر اولین نبودند اما در خط مقدم حضور داشتند.

- من به صنف خدوم تجهیزات پزشکی و دارویی، تمام مردم دنیا و به مقام انسانیت حادثه ناجوانمردانه رفح را تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند این خونخوارهای تاریخ را به شنیع‌ترین مجازات دچار کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده