يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ , 8 Sep 2024
انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی خراسان رضوی به همراه اعضای کمیسیون سلامت با دعوت از مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت صمت و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی، موضوع احداث شهرک تخصصی سلامت را مجددا مطرح و نسبت به تسریع در اجرایی شدن این مهم پیگیری کردند.
پیگیری احداث شهرک تخصصی در کمیسیون سلامت خراسان رضوی
به گزارش درمانا، در ابتدای این جلسه کرباسی رئیس کمیسیون سلامت و رئیس انجمن تولیدکنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت مطالبی را در مورد اقدامات انجام شده در کمیسیون سلامت و نیز دستاوردهای نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ بیان کرد.

قاسمی دبیر انجمن تولیدکنندگان ایده تشکیل کمیسیون سلامت در استان توسط کرباسی را بسیار خلاقانه برشمرد و ایجاد گفتمان مشترک فی مابین تمامی ارکان سلامت استان را از برکات ایجاد این کمیسیون نام برد و سپس به تشریح اهداف ایجاد شهرک تخصصی سلامت پرداخت.

کیانی نژاد نائب رئیس انجمن نیز به شاخص های اصلی و مورد نیاز برای ایجاد شهرک تخصصی سلامت پرداخت و ایجاد این شهرک را از مهمترین الزامات رونق اقتصادی و تحرک در شاخص های سلامت استان بیان کرد.

در ادامه پویافر رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان نیز به ارتباط مهم بین توزیع و تولید در تجهیزات پزشکی اشاره کرد و مهمترین الزامات تولیدکننده خوب را مهارت و اشراف در مقوله توزیع  تجهیزات پزشکی دانست.

حیدری عضو و نماینده انجمن تولیدکنندگان خراسان نیز ضمن تشکر از آزادبخت و حضور وی در این گردهمایی ایجاد کارگروه تولید در سطح کلان را به منظور رفع چالش های تولید در عرضه سلامت ضروری برشمرد.

در ادامه آزادبخت به تشریح کامل امکانات و پتانسیل های پروانه بهره برداری از وزارت صمت و نیز امکان برخورداری از سایر امکانات مرتبط با پروانه بهره برداری و قوانین مرتبط پرداخت.

وی ضمن حمایت کامل از ایجاد شهرک تخصصی سلامت، نسبت به پیگیری در تحقق این موضوع مهم در وزارت صمت توضیحات مبسوطی را بیان کرد.

در انتهای جلسه نسبت به استماع چالش های تولیدکنندگان و ارائه راهکارهای لازم تحت عنوان میز خدمت اقدام شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده