دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ , 1 Jul 2024
طرح توسعه مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده و دستگاه توموتراپی این مرکز با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
طرح توسعه و دستگاه توموتراپی مرکز شهید رمضانزاده به بهره برداری رسید
به گزارش درمانا، طرح توسعه مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده و دستگاه توموتراپی این مرکز با حضور باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وجمعی از مسئولان استان یزد به بهره برداری رسید.  برای افتتاح طرح توسعه مرکز پرتودرمانی شهید رمضانزاده با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع،۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیری هزینه شده است.

همچنین دستگاه توموتراپی این مرکز نیز، امروز افتتاح شد. این دستگاه دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است که با استفاده از اشعه درمانی به معالجه تومور‌ها و سلول‌های سرطانی می‌پردازد. در دستگاه توموتراپی، فرآیند پرتو درمانی به صورت تکه به تکه انجام می‌شود و میزان آسیب رسانی به بافت‌های سالم نسبت به دیگر روش ها، به حداقل می‌رسد.

در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده، خدمات رایگان شیمی درمانی و پرتو درمانی به بیماران ارائه می‌شود و تمامی مراجعه کنندگان به این مرکز درصورت دارا بودن بیمه پایه (تامین اجتماعی، سلامت و…) و بدون نیاز به بیمه تکمیلی از خدمات رایگان درمانی بهره مند می‌شوند.
منبع : خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده