چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ , 9 Oct 2024
نماینده مردم ارومیه در مجلس شوراى اسلامى از اختصاص ١٠ دستگاه آمبولانس به اورژانس و یک دستگاه MRI به بیمارستان امید ارومیه خبر داد.
اختصاص ۱۰ دستگاه آمبولانس به اورژانس ارومیه
به گزارش درمانا، شهین جهانگیرى، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به عقب‌ماندگى‌هاى ارومیه در موضوع زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانى و بهداشتى گفت: فعالیت‌هاى عمرانى خوبى در آذربایجان غربى و ارومیه در بخش بهداشت و درمان آغاز شده است که امیدواریم با تلاش دولت چهاردهم این تلاش‌ها به نتیجه برسند. وی با اشاره به اینکه ارومیه در موضوع زیرساخت‌ها و تجهیزات عقب‌ماندگى تاریخى دارد که باید با شتاب بیشترى نسبت به سایر استان‌ها به این موضوع پرداخت شود، افزود: کمبود آمبولانس و دستگاه MRI در این شهرستان از جمله این عقب‌ماندگی‌ها است که در این راستا با موافقت و دستور وزیر بهداشت و درمان مقرر شد ١٠ دستگاه آمبولانس به اورژانس ارومیه و یک دستگاه MRI به بیمارستان امید اختصاص یابد.

وی ادامه داد: همچنین با دستور وزیر بهداشت، مبلغ ٣٠٠ میلیارد ریال برای خرید لوازم جانبى دستگاه شتاب‌ دهنده بیمارستان امید براى بیماران سرطانى از طریق خیران وزارتخانه اختصاص خواهد یافت، با خرید این لوازم جانبى، دستگاه شتاب‌ دهنده کاربرى کامل‌تر و بهترى را براى درمان بیماران سرطانى خواهد داشت.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده