جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

افزوده شدن ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از ابتدای امسال تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی تامین شده است.
افزوده شدن ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی فارس
به گزارش درمانا، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

او با بیان اینکه ایجاد دسترسی عادلانه همه مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، گفت: در جهت گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای امسال تاکنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان‌ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات به روز، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: بیمارستان‌های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و همه بیمارستان‌ها خدمات تصویربرداری انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت بهداشت، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در جهت بهره مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه‌های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.

 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده