يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس از پیگیری جذب اعتبار برای احداث دو بیمارستان در قروه و دهگلان، اختصاص و تامین دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایسی و تامین ۳ دستگاه آمبولانس برای بیمارستان دهگلان در نشست با وزیر بهداشت خبر داد.
پیگیری تامین ۳ دستگاه آمبولانس برای بیمارستان دهگلان و اعتبار احداث دو بیمارستان در قروه و دهگلان در نشست با ظفرقندی
به گزارش درمانا، محمدرسول شیخی زاده از پیگیری مسائل حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اش در دیدار با محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت:  در نشست با وزیر بهداشت، عمده مسائل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو شهرستان قروه و دهگلان را مطرح و بررسی کردم.

وی افزود: توجه به جذب اعتبار برای احداث دو بیمارستان در قروه و دهگلان، اختصاص و تامین دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایسی، تامین ۳ دستگاه آمبولانس برای بیمارستان دهگلان، دستگاه دیالیز، اختصاص و تامین دستگاه آندوسکوپی، تامین ساختاری سیستم های گرمایشی و سرمایشی مراکز دو شهرستان، دستگاه ساکشن مرکزی، دستگاه ماموگرافی، تخصیص اعتبار آسانسور کلینیک تخصصی بیمارستان قروه، تکمیل ساختمان  LDRبخش بلوک زایمان، تامین یونیت دندانپزشکی مراکز سیس، قروچای، بلبان آباد، قاملو، بلدستی، سریش آباد، دلبران، دزج، مالوجه و وینسار را از جمله مباحث مطروحه با وزیر بهداشت برشمرد.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر بهداشت دستورات خوبی به ویژه در مورد تخصیص تجهیزات و تأمین مالی را صادر کردند.
منبع : خبرگزاری خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده