چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ , 3 Jul 2024

بهره برداری از دستگاه جدید "ام. آر. آی" در قشم

باری که رئیسی از دوش جزیره نشینان برداشت
فرماندار قشم گفت: توجه ویژه به دغدغه مردم مناطق محروم و کم تر برخوردار در حوزه بهداشت و سلامت دغدغه آیت الله سید ابراهیم رئیسی سیدالشهدای خدمت در مقام ریاست جمهوری بود که با راه اندازی و بهره برداری از دستگاه جدید "ام. آر. آی" بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم به بار نشست تا دستاوردهای پرشماری را برای مردم این جزیره به ارمغان آورد.
بهره برداری از دستگاه جدید "ام. آر. آی" در قشم
به گزارش درمانا، محمد محمد حسینی تختی روز سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: یکی از دغدغه‌های شهید جمهور رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان بود که در سفر به هرمزگان و شهرستان قشم دستور پیگیری برای تامین تجهیزات این حوزه را صادر کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا اقدامات خوبی از سوی استاندار و کارگزاران دولت مردمی برای تجهیز بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر قشم به دستگاه "ام. آر. آی" انجام شد تا مردم شاهد تحقق وعده صادقی دیگر از دولت سیزدهم باشند.

فرماندار قشم توضیح داد: با حمایت ویژه استاندار هرمزگان و تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، مردم قشم شاهد به بار نشستن یکی دیگر از وعده‌های مهم رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی در این شهرستان مرزی هستند و دستگاه ام. آر. آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در حال خدمت رسانی است.

محمد حسینی اضافه کرد: با آغاز به کار رسمی بخش تصویر برداری ام. آر. آی (MRI) این بیمارستان دیگر نیازی به حضور مردم برای دریافت خدمات این حوزه در خارج از قشم نخواهد بود.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه در جهت حل مشکلات مردم این شهرستان مرزی، تصریح کرد: رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی همواره به صورت شبانه‌روزی و جهادی مشغول خدمت به مردم بودند و در این مسیر خستگی برایشان معنایی نداشت و ما نیز باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

فرماندار قشم با قدردانی از نگاه ویژه و حمایتی استاندار هرمزگان نسبت به شهرستان قشم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به یمن دهه امامت و ولایت بخش تصویربرداری ام. آر. آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در روزهای آینده به صورت رسمی خدمات رسانی به مردم قشم را آغاز می‌کند.

فرماندار قشم با اشاره به ضرورت تامین تجهیزات پزشکی به سبب شرایط جزیره ای بودن تمامی شهرستان قشم از تلاش در راستای رفع دغدغه شهید جمهور برای توسعه عادلانه خدمت تا حد مطلوب خبر داد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده